Veelgestelde Vragen - De Boer Vrachtbescherming B.V.

Veelgestelde Vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Geen probleem. Stel dan uw vraag aan ons via een e-mailbericht naar webshop@vrachtbescherming.nl. Wij proberen dan alsnog uw vraag zo compleet mogelijk te beantwoorden.


U kunt op de onderstaande manieren een bestelling plaatsen:

  • Bestellen via de webshop
  • Bestellen via e-mail
  • Bestellen via telefoon (0318-546500)
Bestellingen via de telefoon uitsluitend mogelijk tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:00 uur)

Wij hanteren geen minimaal orderbedrag. Er gelden wel verzendtarieven bij webshopbestellingen kleiner dan € 250,-.

Voor sommige artikelen hanteren wij een minimale afname.

Wij werken bij veel artikelen met staffelkortingen die gelden als u een grotere hoeveelheid afneemt. Mocht u met regelmaat grotere hoeveelheden verpakkingsmaterialen bestellen, dan maken wij graag een scherpe en gepaste aanbieding voor u. U kunt hiervoor contact opnemen met ons zodat wij u met plezier kunnen voorzien van een aanbieding.

Voor een offerte op maat kunnen u contact opnemen met verkoop@hodi.nl of bel naar 0318-546500.

Veilig en in een vertrouwde omgeving betalen bij de Boer Vrachtbescherming B.V. kan op de onderstaande manieren:

  • iDEAL
  • Vooruitbetalen via een bankoverschrijving (IBAN)
  • Bestaande klanten kunnen betalen op rekening

    Het is voor bestaande klanten mogelijk om orders op rekening te betalen.

    Waar wij in eerste instantie niet vanuit gaan, maar wat toch voor zou kunnen komen.. Uw product voldoet niet aan de verwachtingen. Wij helpen u graag verder. Retourneren is namelijk heel eenvoudig bij de Boer Vrachtbescherming.

    Algemene voorwaarden
    U heeft het recht om uw bestelling te annuleren. Dit kunt u na het plaatsen van uw bestelling schriftelijk, telefonisch of per e-mail doen. Zodra u het pakket heeft ontvangen vervalt het recht op annuleren.

    U heeft echter wel 14 werkdagen na ontvangst het recht om uw bestelling zonder reden te retourneren. Als u hiervan gebruik maakt, meldt dit dan bij onze klantenservice of door gebruik te maken van het retourformulier. Vervolgens heeft u na uw herroepingstermijn nog 14 werkdagen de tijd om de producten retour te sturen. Retourformulieren die niet binnen het termijn van 14 werkdagen na de uiterlijke herroepingsdatum zijn verzonden worden niet in behandeling genomen.

    Mocht u een product retour willen sturen, stellen wij het op prijs als u de producten, samen met het ingevulde retourformulier, stuurt naar onderstaand adres. Het is niet verplicht het retourformulier in te vullen, maar versnelt wel het proces.

    De Boer Vrachtbescherming B.V.
    Kernreactorstraat 1
    3903 LG Veenendaal

    Download hier uw RETOURFORMULIER.

    Voorwaarden retourneren
    Producten die retour worden gestuurd moeten voldoen aan een aantal voorwaarden (zie onderstaand). Mocht dit niet geval zijn, hebben wij het recht om een waardevermindering te rekenen.

    • Producten die retour worden gestuurd moeten onbeschadigd en compleet zijn.
    • De producten dienen in de originele verpakking retour gezonden te worden.
    • Producten moeten in een geschikte (om)verpakking retour gestuurd worden.

    Retour kosten
    De kosten voor een retourzending zijn voor uw eigen rekening. Als u een volledige bestelling retour stuurt, die voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, ontvangt u wel de verzendkosten van de originele bestelling terug.

    Afhandeling retour
    Zodra wij de retourzending hebben, zullen wij deze binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.
    Betreffende het terugstorten van uw geld, dit wordt overgemaakt naar het rekeningnummer waarmee de order is betaald. Het geld wordt binnen 14 dagen overgemaakt op uw rekening.

    Maatwerk en bedrukte producten
    Wij accepteren alleen retourneringen van standaard producten en voorraadartikelen. U kunt maatwerk-, bedrukte- en productie artikelen niet retour zenden. Deze producten zijn speciaal voor u geproduceerd en samengesteld. Bent u ergens niet tevreden over, verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice.

    Voor overige vragen contacteer gerust onze klantenservice of kijk op onze ruilen of retourneren pagina.

    Wanneer u een bestelling voor 15:00 uur plaatst, zullen wij ons uiterste best doen om er voor te zorgen dat uw bestelling de dezelfde dag nog wordt verstuurd, mits dit artikel op voorraad is. Mocht er onverwachts een artikel niet voorradig zijn, nemen wij direct contact met u op. Is de bestelling na 15:00 uur geplaatst dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden.

    Let op: bij het plaatsen van je bestelling in het weekend gelden andere levertijden. Indien je bestelling na vrijdagmiddag 15:00 geplaatst is, wordt deze maandag verzonden en dinsdag geleverd.
    Let op: Indien u gebruikt maakt van de betaalwijze bankoverschrijving wordt de bestelling pas verstuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan 1 werkdag langer duren.

    Standaard verzendkosten zijn bij ons 35 euro bij bestellingen onder de 500 euro. Uitzondering zijn de weborders, daar betaalt u 5,95 bij bestellingen onder de 250 euro.

    We hebben een zeer ruim assortiment. Voor artikelen uit ons eigen magazijn sturen wij de track-and-trace code naar uw mail. Hiermee kunt u de volgende werkdag de status van uw bestelling volgen.

    Voor overige artikelen maken wij gebruik van onze producenten om de artikelen zo snel mogelijk bij u te krijgen. Zendingen worden door dan geleverd zonder track & trace. Wel bestaat uiteraard de mogelijkheid om een update te krijgen van de zending. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice (verkoop@hodi.nl).

    Dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben een snelle bezorgdienst die ervoor zorgt dat uw bestelling indien op voorraad binnen 1-2 werkdagen geleverd wordt.