Veelgestelde Vragen - De Boer Vrachtbescherming B.V.

Veelgestelde Vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Geen probleem. Stel dan uw vraag aan ons via een e-mailbericht naar webshop@vrachtbescherming.nl. Wij proberen dan alsnog uw vraag zo compleet mogelijk te beantwoorden.


U kunt op de onderstaande manieren een bestelling plaatsen:

  • Bestellen via de webshop
  • Bestellen via e-mail
  • Bestellen via telefoon (0599-651647)
Bestellingen via de telefoon uitsluitend mogelijk tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:00 uur)

Wij hanteren geen minimale afnamehoeveelheid. Er gelden wel verzendtarieven bij bestellingen kleiner dan € 200,- excl. BTW (België: kleiner dan €250,- excl. BTW) en bij volume-/palletzendingen.

Wij werken met staffelkortingen die gelden als u een grotere hoeveelheid afneemt. Mocht u met regelmaat grotere hoeveelheden verpakkingsmaterialen bestellen, dan maken wij graag een scherpe en gepaste aanbieding voor u. U kunt hiervoor contact opnemen met ons zodat wij u met plezier kunnen voorzien van een aanbieding.

Voor een offerte op maat kunnen u contact opnemen met info@vrachtbescherming.nl of bel naar 0599-651647.

Veilig en in een vertrouwde omgeving betalen bij de Boer Vrachtbescherming B.V. kan op de onderstaande manieren:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Bankcontact / Mister Cash
  • Vooruitbetalen via een bankoverschrijving (IBAN)
  • Contant (alleen bij afhalen bij onze afhaalbalie)

Het is niet mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen.

Waar wij in eerste instantie niet vanuit gaan, maar wat toch voor zou kunnen komen.. Uw product voldoet niet aan de verwachtingen. Wij helpen u graag verder. Retourneren is namelijk heel eenvoudig bij de Boer Vrachtbescherming.

Algemene voorwaarden
U heeft het recht om uw bestelling te annuleren. Dit kunt u na het plaatsen van uw bestelling schriftelijk, telefonisch of per e-mail doen. Zodra u het pakket heeft ontvangen vervalt het recht op annuleren.

U heeft echter wel 14 werkdagen na ontvangst het recht om uw bestelling zonder reden te retourneren. Als u hiervan gebruik maakt, meldt dit dan bij onze klantenservice of door gebruik te maken van het retourformulier. Vervolgens heeft u na uw herroepingstermijn nog 14 werkdagen de tijd om de producten retour te sturen. Retourformulieren die niet binnen het termijn van 14 werkdagen na de uiterlijke herroepingsdatum zijn verzonden worden niet in behandeling genomen.

Mocht u een product retour willen sturen, stellen wij het op prijs als u de producten, samen met het ingevulde retourformulier, stuurt naar onderstaand adres. Het is niet verplicht het retourformulier in te vullen, maar versnelt wel het proces.

De Boer Vrachtbescherming B.V.
Tinnegieter 40
9502 EX Stadskanaal

Download hier uw RETOURFORMULIER.

Voorwaarden retourneren
Producten die retour worden gestuurd moeten voldoen aan een aantal voorwaarden (zie onderstaand). Mocht dit niet geval zijn, hebben wij het recht om een waardevermindering te rekenen.

  • Producten die retour worden gestuurd moeten onbeschadigd en compleet zijn.
  • De producten dienen in de originele verpakking retour gezonden te worden.
  • Producten moeten in een geschikte (om)verpakking retour gestuurd worden.

Retour kosten
De kosten voor een retourzending zijn voor uw eigen rekening. Als u een volledige bestelling retour stuurt, die voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, ontvangt u wel de verzendkosten van de originele bestelling terug.

Afhandeling retour
Zodra wij de retourzending hebben, zullen wij deze binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.
Betreffende het terugstorten van uw geld, dit wordt overgemaakt naar het rekeningnummer waarmee de order is betaald. Het geld wordt binnen 14 dagen overgemaakt op uw rekening.

Maatwerk en bedrukte producten
Wij accepteren alleen retourneringen van standaard producten en voorraadartikelen. U kunt maatwerk-, bedrukte- en productie artikelen niet retour zenden. Deze producten zijn speciaal voor u geproduceerd en samengesteld. Bent u ergens niet tevreden over, verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Voor overige vragen contacteer gerust onze klantenservice of kijk op onze ruilen of retourneren pagina.

Wanneer u een bestelling voor 15:00 uur plaatst, zullen wij ons uiterste best doen om er voor te zorgen dat uw bestelling de dezelfde dag nog wordt verstuurd, mits dit artikel op voorraad is. Mocht er onverwachts een artikel niet voorradig zijn, nemen wij direct contact met u op. Is de bestelling na 15:00 uur geplaatst dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden.

Let op: bij het plaatsen van je bestelling in het weekend gelden andere levertijden. Indien je bestelling na vrijdagmiddag 15:00 geplaatst is, wordt deze maandag verzonden en dinsdag geleverd.
Let op: Indien u gebruikt maakt van de betaalwijze bankoverschrijving wordt de bestelling pas verstuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan 1 werkdag langer duren.

Pakketzendingen
Bestellingen die worden geleverd per pakketdienst hebben een verzendtarief van € 12,50 excl. BTW. Binnen Nederland worden webshopbestellingen vanaf € 200,- excl. BTW of meer franco geleverd.

Bestellingen die worden geleverd per pakketdienst naar België hebben een verzendtarief van € 20,- excl. BTW. Binnen België worden webshopbestellingen van € 250,- excl. BTW of meer franco geleverd.

Pallet- / volumezendingen
Bestellingen die te groot zijn om per pakketdienst te verzenden, zullen worden beschouwd als palletzending. Voor deze bestellingen geldt een ander verzendtarief, namelijk € 40,- binnen Nederland en € 60,- binnen België.

Voor sommige artikelen gelden afwijkende dus leverkosten. Dit wordt duidelijk aangegeven in de winkelwagen zodat u derhalve niet voor verrassingen komt te staan. De tarieven hiervoor zijn € 40,- excl. BTW voor verzending binnen Nederland en € 60,- excl. BTW binnen België.

Dat kan zeker! Zodra uw bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een track & trace code. Hiermee kunt u de volgende werkdag via PostNL de status van uw bestelling volgen.

Er zijn wel twee uitzonderingen:
Palletzendingen worden door onze vervoerder geleverd zonder track & trace. Wel bestaat uiteraard de mogelijkheid om een update te krijgen van de zending. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice.
Brievenbuszendingen worden vanzelfsprekend met de brievenbuspost verzonden. Het is niet mogelijk om deze zendingen te volgen.

Dat is mogelijk. U kunt ‘afhalen in Stadskanaal’ kiezen tijdens het bestelproces bij ‘verzendmethode’. Wij leggen de bestelling vervolgens voor u gereed voor afhaling.

Adres afhaalbalie:
Tinnegieter 40
9502 EX Stadskanaal
Nederland

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 17:00 uur